This site use cookies.
Barbara Pazur, "Nauka improwizacji muzycznej wg teorii uczenia się muzyki E.E. Gordona na materiale polskich piosenek dziecięcyc View larger

Barbara Pazur, "Nauka improwizacji muzycznej wg teorii uczenia się muzyki E.E. Gordona na materiale polskich piosenek dziecięcyc

New product

Śpiewnik zawiera zbiór polskich piosenek dziecięcych, ludowych i popularnych. Może być wykorzystywany jako podstawa muzyczna do nauki improwizacji opartej na krokach nauczania wg teorii uczenia się muzyki Edwina E. Gordona,

More details

18.00zł tax incl.

Add to wishlist

Data sheet

Wydawnictwo Wydawnictwo Muzyczne POLIHYMNIA sp. z o.o.
Autor Barbara Pazur
Data wydania 2012
ISBN 979-0-801528-35-3
Format B5
Oprawa miękka
Liczba stron 94

More info

Śpiewnik zawiera zbiór polskich piosenek dziecięcych, ludowych i popularnych. Może być wykorzystywany jako podstawa muzyczna do nauki improwizacji opartej na krokach nauczania wg teorii uczenia się muzyki Edwina E. Gordona, a także do innych celów, m. in. do osłuchania dzieci z różnorodnym materiałem muzycznym, jako repertuar do śpiewania i zabaw muzycznych, repertuar do nauki gry na instrumencie. Piosenki są posegregowane wg cech muzycznych – trybów, funkcji harmonicznych, metrów, funkcji rytmu i ambitusu melodii. W zapisie nutowym każdej piosenki zachowane zostało grupowanie wartości rytmicznych, tak jak w muzyce instrumentalnej. Do każdej piosenki można dobrać odpowiedni zestaw motywów tonalnych i rytmicznych z propozycji zamieszczonych w pozycji TEORIA I PRAKTYKA Wszystkie etapy nauki improwizacji opisane są bardzo szczegółowo w części TEORIA I PRAKTYKA „Nauki improwizacji muzycznej...” również dostępnej w sprzedaży. Autorka – Barbara Pazur pracuje jako adiunkt w Zakładzie Muzykoterapii i edukacji Muzycznej Instytutu Muzyki Wydziału artystycznego UMCS. Jest sekretarzem Zarządu Oddziału PZChiO w Lublinie, członkiem Zespołu Konsultacyjnego Polskiego Towarzystwa Edwina E. Gordona. Od 2006 r. pełni funkcję koordynatora regionalnego Ogólnopolskiego programu rozwoju chórów szkolnych „Śpiewająca Polska”, jest także pomysłodawcą i dyrektorem artystycznym Lubelskiego Festiwalu Chórów Parafialnych.

Reviews

Write a review

Barbara Pazur, "Nauka improwizacji muzycznej wg teorii uczenia się muzyki E.E. Gordona na materiale polskich piosenek dziecięcyc

Barbara Pazur, "Nauka improwizacji muzycznej wg teorii uczenia się muzyki E.E. Gordona na materiale polskich piosenek dziecięcyc

Śpiewnik zawiera zbiór polskich piosenek dziecięcych, ludowych i popularnych. Może być wykorzystywany jako podstawa muzyczna do nauki improwizacji opartej na krokach nauczania wg teorii uczenia się muzyki Edwina E. Gordona,

Accessories