No products
Prices are tax included
Reprint długo oczekiwanych KANTYCZEK, wydanych w Krakowie, w Drukarni...
Książka ta jest jedyną w języku polskim pozycją, obejmującą kompleksowo...
PARTYTURA Działający przez ponad czterdzieści lat w Bielsku (obecnie Bielsko-Biała) pochodzący z kraju śląsko-morawskiego Viktor Clariss Czajanek (1876-1952) należy do kompozytorów dziś niemal zupełnie zapomnianych.
Do wielkich rzadkości należą sytuacje, kiedy natrafiamy na dzieła kompozytora zupełnie nieznanego. Znaleziska takie stają się szczególnie cenne, równocześnie intrygujące, gdy nowo odkryta twórczość zachowała się w rękopiśmiennych autografach kompozytora, pozostając przy tym jedynym świadectwem jego istnienia.
Florian Schoen to nieznany kompozytor z pierwszej połowy XIX. W niniejszej edycji zamieszczamy „Requiem in mortem Auctoris” (requiem na śmierć autora) – kompozycję napisaną na cztery głosy wokalne – sopran, alt, tenor i bas – oraz zespół instrumentalny, obejmujący sekcję smyczkową, dętą, kotły i basso continuo.
W zbiorze dawnych muzykaliów kościoła św. Mikołaja w Bielsku-Białej zachował się unikatowy przekaz rękopiśmienny dzieła sygnowanego nazwiskiem Mozarta.
Muzyka religijna z XIX-wiecznych rękopisów kościoła św. Mikołaja w Bielsku-Białej. Wyciągi głosowe dostępne w wydawnictwie. Anonimowa Missa in B – najobszerniejsza pozycja niniejszej antologii – zachowała się bez karty tytułowej, brak jest też jakiejkolwiek inskrypcji z nazwą utworu na kartach głosów.
Msza przeznaczona na sopran solo i orkiestrę kameralną. Dzieło może być wykonywane, przy różnych uroczystościach kościelnych.
Józef Zeidler – Polski kompozytor żyjący na przełomie XVIII i XIX wieku. Brak informacji na temat jego pochodzenia i wykształcenia muzycznego. Nieliczne dane biograficzne pochodzą z klasztoru oo. filipinów na Świętej Górze k. Gostynia, jednego z największych ówczesnych ośrodków muzycznych w Polsce.