Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Reprint długo oczekiwanych KANTYCZEK, wydanych w Krakowie, w Drukarni...
W wydaniu drugim Pojazdów rolniczych zostały naniesione drobne poprawki...
Książka ta jest jedyną w języku polskim pozycją, obejmującą kompleksowo...
Prezentujemy Państwu kolejne siódme wydanie śpiewnika dla organistów.
Niniejsza publikacja przedstawia postać ks. Wiesława Hudka. Znajdziemy w...
Reprezentujemy Czytelnikom publikację jedenastu utworów opracowanych...
Aranżacja na kwintet dęty (flet, obój, klarnet, róg i fagot) składająca...
Niniejsza publikacja zawiera trzy utwory. Utwory te są dedykowane Agacie...
W skład kantaty wchodzi partytura dla dyrygenta oraz gotowe wyciągi nut dla chóru dziecięcego oraz partii orkiestry. Utwór zawiera również akompaniament fortepianowy dołączony do głównej partytury. Kantata została napisana z myślą o chórze szkoły muzycznej I stopnia.
Ks. Dariusz Sobczak - edycja krytyczna i komentarz rewizyjny 1. Muzykalia gnieźnieńskie 2. Życie i działalność kompozytora 3. Wielogłosowa msza żałobna – rys historyczny 4. Komentarz rewizyjny - Opis źródła - Warstwa tekstowa - Wykaz korektur 5. Partytura
Bukoliki Polskie na kwintet dęty drewniany to kompozycja nawiązująca do polskiej muzyki ludowej, oparta na motywach własnych autora oraz wybitnego rodaka – Oskara Kolberga.
Pełny opis brzmi: Missae breves ac rurales op. 11. Z muzycznej kolekcji kościoła św. Mikołaja w Bielsku-Białej. Partytury W niniejszym zbiorze zostało umieszczonych 6 mszy Johanna Melchiora Dreyera w obsadzie: soliści, chór, orkiestra symfoniczna.
Pełny tytuł niniejszej publikacji brzmi „Dwa polonezy na wielką orkiestrę na temat uwertury do opery Lodoïska Rodolphe'a Kreutzera i marsza z opery Woziwoda Luigi Cherubiniego”. Sprzedawana jest wyłącznie w komplecie: partytura i wyciągi orkiestrowe.
Trzy impresje, trzy myśli muzyczne, trzy krótkie podróże, przelotne wrażenia, doznania, nastrojowe obrazy.
PARTYTURA Działający przez ponad czterdzieści lat w Bielsku (obecnie Bielsko-Biała) pochodzący z kraju śląsko-morawskiego Viktor Clariss Czajanek (1876-1952) należy do kompozytorów dziś niemal zupełnie zapomnianych.
Do wielkich rzadkości należą sytuacje, kiedy natrafiamy na dzieła kompozytora zupełnie nieznanego. Znaleziska takie stają się szczególnie cenne, równocześnie intrygujące, gdy nowo odkryta twórczość zachowała się w rękopiśmiennych autografach kompozytora, pozostając przy tym jedynym świadectwem jego istnienia.
Florian Schoen to nieznany kompozytor z pierwszej połowy XIX. W niniejszej edycji zamieszczamy „Requiem in mortem Auctoris” (requiem na śmierć autora) – kompozycję napisaną na cztery głosy wokalne – sopran, alt, tenor i bas – oraz zespół instrumentalny, obejmujący sekcję smyczkową, dętą, kotły i basso continuo.
W zbiorze dawnych muzykaliów kościoła św. Mikołaja w Bielsku-Białej zachował się unikatowy przekaz rękopiśmienny dzieła sygnowanego nazwiskiem Mozarta.