This site use cookies.
Barbara Pazur, "Nauka improwizacji muzycznej wg teorii uczenia się muzyki E.E. Gordona na materiale polskich piosenek dziecięcyc View larger

Barbara Pazur, "Nauka improwizacji muzycznej wg teorii uczenia się muzyki E.E. Gordona na materiale polskich piosenek dziecięcyc

New product

Pozycja naukowo-metodyczna podsumowująca wieloletnie zainteresowanie Autorki teorią uczenia się muzyki według Edwina E. Gordona.

More details

20.00zł tax incl.

Add to wishlist

Data sheet

Wydawnictwo Wydawnictwo Muzyczne POLIHYMNIA sp. z o.o.
Autor Barbara Pazur
Data wydania 2012
ISBN 978-83-7847-027-4
Format B5
Oprawa miękka
Liczba stron 126

More info

Pozycja naukowo-metodyczna podsumowująca wieloletnie zainteresowanie Autorki teorią uczenia się muzyki według Edwina E. Gordona. Wyczerpujące połączenie prezentacji i objaśnień teorii gordonowskich z praktycznymi poradami dotyczącymi zastosowania opisywanych koncepcji w edukacji. Wszystko to zostało podane w sposób bardzo przystępny i czytelny. Warto zapoznać się z książką, a także mieć ją na stałe w swoich zbiorach ponieważ: dzięki wykorzystaniu materiału polskich piosenek dziecięcych, ludowych i popularnych Autorka przenosi na grunt polski zdobycze nowatorskiej, niesamowicie logicznej teorii uczenia się muzyki, jest to publikacja dla tych, którzy poznają nowe metody nauczania muzyki i jeszcze nie zetknęli się z koncepcją Edwina E. Gordona, a także dla tych, którzy już się z nią zetknęli, ale chcą ją lepiej poznać, może służyć jako pomoc dla nauczycieli prowadzących zajęcia muzyczne w szkole i pragnących nie tylko urozmaicić te zajęcia, ale także sprawić, aby uczniowie zaczęli rozumieć muzykę i świadomie uczestniczyć w jej tworzeniu, może stanowić pomoc dla osób chcących samodzielnie nauczyć się improwizować w różnych skalach. Autorka – Barbara Pazur pracuje jako adiunkt w Zakładzie Muzykoterapii i edukacji Muzycznej Instytutu Muzyki Wydziału artystycznego UMCS. Jest sekretarzem Zarządu Oddziału PZChiO w Lublinie, członkiem Zespołu Konsultacyjnego Polskiego Towarzystwa Edwina E. Gordona. Od 2006 r. pełni funkcję koordynatora regionalnego Ogólnopolskiego programu rozwoju chórów szkolnych „Śpiewająca Polska”, jest także pomysłodawcą i dyrektorem artystycznym Lubelskiego Festiwalu Chórów Parafialnych. W sprzedaży dostępna również druga część publikacji „Nauka improwizacji muzycznej...” - Śpiewnik ze zbiorem polskich piosenek dziecięcych, ludowych i popularnych.

Reviews

Write a review

Barbara Pazur, "Nauka improwizacji muzycznej wg teorii uczenia się muzyki E.E. Gordona na materiale polskich piosenek dziecięcyc

Barbara Pazur, "Nauka improwizacji muzycznej wg teorii uczenia się muzyki E.E. Gordona na materiale polskich piosenek dziecięcyc

Pozycja naukowo-metodyczna podsumowująca wieloletnie zainteresowanie Autorki teorią uczenia się muzyki według Edwina E. Gordona.

Accessories