No products
Prices are tax included
New product
Pozycja naukowo-metodyczna podsumowująca wieloletnie zainteresowanie Autorki teorią uczenia się muzyki według Edwina E. Gordona.
Wydawnictwo | Wydawnictwo Muzyczne POLIHYMNIA sp. z o.o. |
Autor | Barbara Pazur |
Data wydania | 2012 |
ISBN | 978-83-7847-027-4 |
Format | B5 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 126 |
Pozycja naukowo-metodyczna podsumowująca wieloletnie zainteresowanie Autorki teorią uczenia się muzyki według Edwina E. Gordona. Wyczerpujące połączenie prezentacji i objaśnień teorii gordonowskich z praktycznymi poradami dotyczącymi zastosowania opisywanych koncepcji w edukacji. Wszystko to zostało podane w sposób bardzo przystępny i czytelny. Warto zapoznać się z książką, a także mieć ją na stałe w swoich zbiorach ponieważ: dzięki wykorzystaniu materiału polskich piosenek dziecięcych, ludowych i popularnych Autorka przenosi na grunt polski zdobycze nowatorskiej, niesamowicie logicznej teorii uczenia się muzyki, jest to publikacja dla tych, którzy poznają nowe metody nauczania muzyki i jeszcze nie zetknęli się z koncepcją Edwina E. Gordona, a także dla tych, którzy już się z nią zetknęli, ale chcą ją lepiej poznać, może służyć jako pomoc dla nauczycieli prowadzących zajęcia muzyczne w szkole i pragnących nie tylko urozmaicić te zajęcia, ale także sprawić, aby uczniowie zaczęli rozumieć muzykę i świadomie uczestniczyć w jej tworzeniu, może stanowić pomoc dla osób chcących samodzielnie nauczyć się improwizować w różnych skalach. Autorka – Barbara Pazur pracuje jako adiunkt w Zakładzie Muzykoterapii i edukacji Muzycznej Instytutu Muzyki Wydziału artystycznego UMCS. Jest sekretarzem Zarządu Oddziału PZChiO w Lublinie, członkiem Zespołu Konsultacyjnego Polskiego Towarzystwa Edwina E. Gordona. Od 2006 r. pełni funkcję koordynatora regionalnego Ogólnopolskiego programu rozwoju chórów szkolnych „Śpiewająca Polska”, jest także pomysłodawcą i dyrektorem artystycznym Lubelskiego Festiwalu Chórów Parafialnych. W sprzedaży dostępna również druga część publikacji „Nauka improwizacji muzycznej...” - Śpiewnik ze zbiorem polskich piosenek dziecięcych, ludowych i popularnych.