Ta strona używa plików cookies.
"Arcydzieła muzyki organowej. Zeszyt 12. Muzyka polska XVI-XVII wiek. Część 2", zebrał i przygotował do druku – Jan Bokszczanin Zobacz większe

"Arcydzieła muzyki organowej. Zeszyt 12. Muzyka polska XVI-XVII wiek. Część 2", zebrał i przygotował do druku – Jan Bokszczanin

Nowy produkt

W dwunastym tomie cyklu Arcydzieła muzyki organowej przedstawione zostały kolejne wybrane polskie utwory okresu renesansu i baroku.

Więcej szczegółów

35.00zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Opis

Wydawnictwo Wydawnictwo Muzyczne POLIHYMNIA sp. z o.o.
Autor Jan Bokszczanin – zebrał i przygotował do druku
Data wydania 2023
Miejsce wydania Lublin
ISMN 979-0-69313-243-0
Format A4
Oprawa zeszytowa
Liczba stron 84

Więcej informacji

W niniejszym zbiorze największą część stanowią utwory z tzw. Warszawskiej Tabulatury Organowej oraz z Tabulatury Warszawskiego Towarzystwa Muzycznego (która funkcjonuje pod dwiema innymi nazwami, jako: Tabulatura Marcina Leopolity oraz Tabulatura Łowicka). Tom uzupełniają także pojedyncze kompozycje z Tabulatury Christiana Loeffelholtza, Tabulatury Augusta Nörmingera, a także lutniowe opracowanie na organy.
Niniejszy zbiór kierujemy do szerokiego grona odbiorców, ponieważ utwory w nim zawarte mogą być wykorzystywane nie tylko do celów pedagogicznych w szkolnictwie muzycznym, ale również przez organistów kościelnych i koncertujących jako ciekawe urozmaicenie liturgii, recitali i koncertów organowych.

Spis utworów:
Tabulatura Łowicka:
Anonimy:
Celti enarrant”, „Rorate coeli”, „Ricercar”, „Prosa Victime paschali laudes immolent Christiani”, „Introitus resurrexi et adhuc sum tecum Alleluja”
Tabulatura Christiana Loeffelholtza:
Anonim
Dobry taniec polski”
Tabulatura Fischera z Morąga”:
Anonimy:
Benedicam Domino in omni tempore”, „Melodia a 4 voce”, „Veni in hortum meum”
Tabulatura Lutniowa Mateusza Waisseliusa:
Anonimy:
Taniec polski I”, „Taniec polski II”
Tabulatura Augusta Nörmigera:
Anonim
Taniec polski”
Tabulatura Lutniowa Besarda:
Wojciech Długoraj:
Vilanella I”, „Vilanella II”
Jakub Polak:
Fantasia Nova”
Tabulatura Lutniowa Fuhrmanna:
Anonim
Volta Polonica”
Jakub Polak:
Branle de S. Nicolas”
Tabulatura Lutniowa Valleta:
Anonim
Taniec polski”
Lipska Tabulatura Lutniowa:
Anonim
Cantio Polonica”
Tabulatura Lutniowa z XVII wieku:
Anonim
Wyrwany”
Tabulatura Warszawska:
Anonimy:
Angelus in G”, „Fuga in d”, „Fuga in G”, „Magnificat, anima mea, Magnificat primi toni”, „Quia respexit, Magnificat primi toni”, „Et misericordia eius, Magnificat primi toni”, „Deposuit, Magnificat primi toni”, „Suscepit, Magnificat primi toni”, „Gloria Patri, Magnificat primi toni”, „Narodził się Syn Boży”, „Nużeśmy chrzescijanie”, „Płaczże dzisiaj”, „Przez Twoje święte zmartwychwstanie”, „Puer natus in Bethleem”, „Wesoły nam dzień dziś nastał”, „Preludium in d”, „Preludium primi toni”, „Sapientiam Sanctorum”, „Toccata terti toni”, „Toccata in a”
Jakub Sowa:
Kirie pascale”, „Salve Regina”

Opinie

Napisz opinię

"Arcydzieła muzyki organowej. Zeszyt 12. Muzyka polska XVI-XVII wiek. Część 2", zebrał i przygotował do druku – Jan Bokszczanin

"Arcydzieła muzyki organowej. Zeszyt 12. Muzyka polska XVI-XVII wiek. Część 2", zebrał i przygotował do druku – Jan Bokszczanin

W dwunastym tomie cyklu Arcydzieła muzyki organowej przedstawione zostały kolejne wybrane polskie utwory okresu renesansu i baroku.

Produkty powiązane