Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
W wydaniu drugim Pojazdów rolniczych zostały naniesione drobne poprawki...
Reprint długo oczekiwanych KANTYCZEK, wydanych w Krakowie, w Drukarni...
Książka ta jest jedyną w języku polskim pozycją, obejmującą kompleksowo...
Prezentujemy Państwu kolejne siódme wydanie śpiewnika dla organistów.
„Universum” jest składającym się z dwóch części utworem na akordeon...
„Rapsodia Brillante” jest utworem na akordeon solo, pozwalającym wykazać...
„Wspomnienie” jest utworem na akordeon solo, wzbudzającym wiele emocji w...
„Toccata c-moll nr 3” jest utworem na akordeon solo, porywającym i...
Ze względu na ogromną różnorodność włoskich kompozycji organowych, wywodzących się w główniej mierze z utworów wokalnych, zachęcamy do zapoznania się z wybranymi dziełami czołowych twórców okresu renesansu i baroku.
Prezentowany śpiewnik liturgiczny „Śpiewajmy i grajmy Panu” zawiera 625 śpiewów podzielonych na cztery części: śpiewy mszalne, nieszpory, śpiewy używane podczas nabożeństw, sakramentów i obrzędów, pieśni oraz piosenki wyrosłe na kanwie Ewangelii, które nie przystają do liturgii, lecz mogą służyć jako muzyczna oprawa nabożeństw paraliturgicznych.
W czwartym tomie cyklu Arcydzieła muzyki organowej przedstawiamy wybrane kompozycje angielskiej muzyki organowej okresu renesansu i baroku.
Ze względu na ogromną różnorodność hiszpańskich kompozycji organowych okresu renesansu i baroku zachęcamy do zapoznania się z wybranymi dziełami czołowych twórców szkoły hiszpańskiej.
Ideą opracowania jest zastosowanie prostej harmonizacji, a przez to dotarcie do szerszego grona organistów – od początkujących do posiadających dłuższy staż – pozostawiając niejednokrotnie miejsce użytkownikowi śpiewnika na własne ubogacenie zawartych w nim utworów, zgodnie z zasadami harmonii.
Przedstawione w zbiorze emisyjne ćwiczenia wielogłosowe służą do wypracowania ujednolicenia barw grupy głosowych oraz kształtowania brzmienia całego zespołu.
Niniejszy podręcznik stanowi pomoc przede wszystkim dla studentów studiów administracyjnych pierwszego stopnia. Z uwagi na swój charakter może być też wykorzystany na innych kierunkach studiów nieprawniczych, na których prawo konstytucyjne wykładane jest w różnym zakresie i pod różnymi nazwami.
Ideą opracowania jest zastosowanie prostej harmonizacji, a przez to dotarcie do szerszego grona organistów – od początkujących do posiadających dłuższy staż – pozostawiając niejednokrotnie miejsce użytkownikowi śpiewnika na własne ubogacenie zawartych w nim utworów, zgodnie z zasadami harmonii.
Pierwsza część tytułu „Protestantyzacja katolików w praktyce” jest opisem przebiegu procesu protestantyzacji katolików we wspólnotach katolickich. Autorka opiera się na własnym doświadczeniu, stąd dodane zostało „w praktyce”, ponieważ większość tekstu odnosi się do bezpośrednich (praktycznych) sposobów przeprowadzania protestantyzacji katolików.
Monografia stanowi kompendium aktualnej wiedzy na temat obsługi technicznej jednostek napędowych w pojazdach rolniczych. Na 306 stronach autorzy charakteryzują i bogato ilustrują zagadnienia związane z diagnostyką silników.
NAUKA IMPROWIZACJI MUZYCZNEJ WG TEORII UCZENIA SIĘ MUZYKI E.E. GORDONA NA MATERIALE POLSKICH PIOSENEK DZIECIĘCYCH, LUDOWYCH I POPULARNYCH, ŚPIEWNIK. Może być wykorzystywany jako podstawa muzyczna do nauki improwizacji opartej na krokach nauczania wg teorii uczenia się muzyki Edwina E. Gordona,
NAUKA IMPROWIZACJI WG TEORII UCZENIA SIĘ MUZYKI E.E. GORDONA NA MATERIALE PIOSENEK DZIECIĘCYCH, LUDOWYCH I POPULARNYCH, TEORIA I PRAKTYKA". Pozycja naukowo-metodyczna podsumowująca wieloletnie zainteresowanie Autorki teorią uczenia się muzyki według Edwina E. Gordona.