Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
W wydaniu drugim Pojazdów rolniczych zostały naniesione drobne poprawki...
Reprint długo oczekiwanych KANTYCZEK, wydanych w Krakowie, w Drukarni...
Książka ta jest jedyną w języku polskim pozycją, obejmującą kompleksowo...
Prezentujemy Państwu kolejne siódme wydanie śpiewnika dla organistów.
„Universum” jest składającym się z dwóch części utworem na akordeon...
„Rapsodia Brillante” jest utworem na akordeon solo, pozwalającym wykazać...
„Wspomnienie” jest utworem na akordeon solo, wzbudzającym wiele emocji w...
„Toccata c-moll nr 3” jest utworem na akordeon solo, porywającym i...
Muzyka religijna z XIX-wiecznych rękopisów kościoła św. Mikołaja w Bielsku-Białej. Wyciągi głosowe dostępne w wydawnictwie. Anonimowa Missa in B – najobszerniejsza pozycja niniejszej antologii – zachowała się bez karty tytułowej, brak jest też jakiejkolwiek inskrypcji z nazwą utworu na kartach głosów.
Msza przeznaczona na sopran solo i orkiestrę kameralną. Dzieło może być wykonywane, przy różnych uroczystościach kościelnych.
Józef Zeidler – Polski kompozytor żyjący na przełomie XVIII i XIX wieku. Brak informacji na temat jego pochodzenia i wykształcenia muzycznego. Nieliczne dane biograficzne pochodzą z klasztoru oo. filipinów na Świętej Górze k. Gostynia, jednego z największych ówczesnych ośrodków muzycznych w Polsce.
Muzyka religijna z XIX-wiecznych rękopisów kościoła św. Mikołaja w Bielsku-Białej. Wyciągi głosowe dostępne w wydawnictwie. Offertorium Justus ut palma florebit (do liturgii mszalnej ku czci świętego doktora) autorstwa Josefa Blachacka (1780-1846), wiedeńskiego kompozytora, śpiewaka (tenora) i regenschori.
Muzyka religijna z XIX-wiecznych rękopisów kościoła św. Mikołaja w Bielsku-Białej. Wyciągi głosowe dostępne w wydawnictwie.
Muzyka religijna z XIX-wiecznych rękopisów kościoła św. Mikołaja w Bielsku-Białej. Wyciągi głosowe dostępne w wydawnictwie. Sicut in holocaustis (na siódmą niedzielę po Zesłaniu Ducha Świętego) – manuskrypt składa się z siedmiu głosów: czterech solowych głosów wokalnych, dwojga skrzypiec i basso continuo (głos Organo).
Muzyka religijna z XIX-wiecznych rękopisów kościoła św. Mikołaja w Bielsku-Białej. Wyciągi głosowe dostępne w wydawnictwie. Zaczerpnięte melodie cytowane są nieprzerwanie w partii skrzypiec I, często także w sopranie i w unisonowych pochodach głosów wokalnych.
Muzyka religijna z XIX-wiecznych rękopisów kościoła św. Mikołaja w Bielsku-Białej. Wyciągi głosowe dostępne w wydawnictwie. Offertorium In Deo speravit (na jedenastą niedzielę po Zesłaniu Ducha Świętego) to dzieło notowane w źródłach na terenach Austrii, Czech, Moraw, Ślaska, Polski. Bielski przekaz zachował się bez karty tytułowej, w rękopisie nie ma też...
Partytura ta została rozpisana na skrzypce I, II i III oraz na wiolonczelę. Utwór ten jest dedykowany Panu Kazimierzowi Trzeciakowi z okazji Jubileuszu pracy artystycznej i pedagogicznej oraz 85 urodzin.
Symfonia dziecięca nr 6 na orkiestrę smyczkową lub dziecięcy kwartet smyczkowy. Utwór został podzielony na III części. Każda część to inny utwór, który został rozpisany na skrzypce I, II i III oraz na wiolonczelę. Niniejsza partytura została dedykowana Panu Kazimierzowi Trzeciakowi.
Utwór ten podzielono na IV części. Każda część to inny utwór. Rozpisany został na skrzypce I, II i III oraz na wiolonczelę. Partytura ta została poświęcona dwóm Paniom Danucie Kozłowskiej i Małgorzacie Janickiej. Wyciągi głosowe są do nabycia w Wydawnictwie Muzycznym POLIHYMNIA.
Symfonia ta została podzielona na IV części. Każda część to osobny utwór. Partytura ta została rozpisana na skrzypce I, II, III i wiolonczelę. Niniejszy zeszyt poświęcony jest Tadeuszowi Kunyszowi. Wyciągi głosowe są do nabycia w Wydawnictwie Muzycznym POLIHYMNIA.