Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Reprint długo oczekiwanych KANTYCZEK, wydanych w Krakowie, w Drukarni...
W wydaniu drugim Pojazdów rolniczych zostały naniesione drobne poprawki...
Książka ta jest jedyną w języku polskim pozycją, obejmującą kompleksowo...
Prezentujemy Państwu kolejne siódme wydanie śpiewnika dla organistów.
Niniejsza publikacja przedstawia postać ks. Wiesława Hudka. Znajdziemy w...
Reprezentujemy Czytelnikom publikację jedenastu utworów opracowanych...
Aranżacja na kwintet dęty (flet, obój, klarnet, róg i fagot) składająca...
Biuletyn nr 8 Stowarzyszenia Polskich Muzyków Kościelnych został poświęcony zagadnieniom podjętym na zjeździe SPMK w Białymstoku, który miał na celu zgłębienie treści związanych z poprawnym kształtowaniem śpiewów kościelnych.
Inspiracją do powstania przedstawianej publikacji było przygotowanie dzieła muzycznego Gorzkie Żale młodego lubelskiego kompozytora Rafała Rozmusa do wykonania podczas lubelskich festiwali chóralnych odbywających się w czasie Wielkiego Postu 2013 roku: „Wielkopostne Śpiewanie” i II Lubelskiego Festiwalu Chórów Parafialnych.
Powyższa publikacja jest to studium historyczno-instrumentoznawcze, gdzie większy nacisk położony został na część instrumentoznawczą. Autor z wykształcenia jest muzykologiem i organistą, ale z dużym znawstwem wykonuje także prace organmistrzowskie – remontowe i konserwatorskie.
Powyższa publikacja jest to studium historyczno-instrumentoznawcze, gdzie większy nacisk położony został na część instrumentoznawczą.
Przedmiotem analizy w niniejszej pracy jest recepcja uniwersalności muzyki Jana Sebastiana Bacha w utworach fortepianowych Ferruccia Busoniego. Temat ten wydaje się interesujący, a także inspirujący pod względem naukowo-badawczym, dydaktycznym i wykonawczym.
Niniejsza publikacja przedstawia wybrane fakty z życia i twórczości rosyjskiego kompozytora z uwzględnieniem miejsca i znaczenia opery „Borys Godunow” w muzycznym dorobku Modesta Musorgskiego.
"Grecki etos muzyczny i jego wpływ na kształtowanie się koncepcji śpiewu kościoła w pierwszych wiekach chrześcijaństwa" Zakres tematyczny niniejszej pracy obejmuje treści wiążące muzykę z jej historią, filozofią i estetyką.
Niniejsza praca dotyczy kompozytora, paulina – o. Amandusa Ivanschiza, działającego około połowy XVIII wieku, którego dorobek dotychczas pozostawał w dużej mierze niezbadany. O wielkiej popularności jego dzieł świadczy imponująca liczba odpisów zachowanych w wielu środkowoeuropejskich kolekcjach.
Książka (podręcznik) jest autorskim wyborem i opracowaniem tekstów dokumentów Kościoła. Adresowana jest do wszystkich zatroskanych o muzykę w liturgii.
Zasadniczą część przedstawianej książki poprzedza wstęp prezentujący podstawowe informacje o karmelitańskim kompleksie sakralnym jako cennym zabytku architektury i sztuki.
Oddajemy do rąk czytelników II tom „Polskiej bibliografii organów”. Tom I zawierał tysiąc pozycji bibliograficznych, niniejszy tom jest jego kontynuacją, rozpoczyna się od numeru 1001 i obejmuje kolejny tysiąc pozycji jako wybór z literatury przedmiotu.
Powyższa publikacja krytycznie poddaje analizie i ujawnia tendencyjne zawężenie zakresu wkładu Polski do rozwoju muzyki religijnej, w tym liturgicznej, zwłaszcza u muzykologów niemieckich.