Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Reprint długo oczekiwanych KANTYCZEK, wydanych w Krakowie, w Drukarni...
W wydaniu drugim Pojazdów rolniczych zostały naniesione drobne poprawki...
Książka ta jest jedyną w języku polskim pozycją, obejmującą kompleksowo...
Prezentujemy Państwu kolejne siódme wydanie śpiewnika dla organistów.
Niniejsza publikacja przedstawia postać ks. Wiesława Hudka. Znajdziemy w...
Reprezentujemy Czytelnikom publikację jedenastu utworów opracowanych...
Aranżacja na kwintet dęty (flet, obój, klarnet, róg i fagot) składająca...
Szósty numer rocznika jest jednocześnie pierwszą edycją dwujęzyczną tego rocznika. Poprzez taką formę pisma redakcja pragnie stworzyć większe możliwości wymiany myśli i dorobku naukowego na forum międzynarodowym.
Publikacja ta omawia życie i twórczość muzyczną Teofila Tomasza Klonowskiego, jego śpiewnik Szczeble do nieba, a także przedstawia komentarze do pieśni zawartych w tym śpiewniku. Jest tu również porównanie tego śpiewnika z innymi.
Życie Kościoła, jakim jest liturgia, nie może rozwijać się prawidłowo bez uwzględniania sztuki istotowo związanej z kultem, czyli muzyki. Potrzebę omawiania tej dziedziny w sposób zarówno naukowy, jak i popularny, dostrzeżono już w XIX wieku.
(Fragment recenzji wydawniczej) O Polskiej bibliografii organów pióra Marii Szymanowicz mogę się wyrazić w samych superlatywach. Jej dzieło jest ewenementem nie tylko w skali krajowej, a to dlatego, że rozumowane bibliografie z zakresu organologii należą do rzadkości.
Oddajemy do rąk Czytelników, piątą edycję Additamenta Musicologica Lublinensia. Rocznik ten obejmuje artykuły muzykologów, jak też autorów nie związanych z Instytutem Muzykologii KUL.
Dwa zasadnicze wyzwania towarzyszyły pracy nad niniejszą książką – określenie potencjału artystycznego i znaczeniowego w tym, co w czasach Bacha nazywano polskim stylem muzycznym oraz zgłębienie, w jaki sposób, w jakim celu i jak często wykorzystywał go kompozytor w swoich dziełach.
Zasadniczym celem tej rozprawy jest przebadanie repertuaru responsoriów późnośredniowiecznych z rękopiśmiennych antyfonarzy. Aby to założenie zrealizować, potrzebny jest wgląd w responsoria klasyczne.
Biuletyn nr 7 Stowarzyszenia Polskich Muzyków Kościelnych został poświęcony przedstawieniu zagadnień podjętych na zjeździe SPMK w Warszawie w dniach 14-16 września 2011 roku.
Autorka niniejszej książki Maria Ewa Sołtys – wnuczka Mieczysława i córka Adama Sołtysów – od lat zajmuje się życiem i twórczością swoich wybitnych przodków.
W powyższej publikacji został przedstawiony proces przetwarzania utworów fortepianowych Fryderyka Chopina w operę. Autor koncentruje się przede wszystkim na analizie wokalnej partii tytułowej.
Jedyna taka publikacja! Obowiązkowa lektura dla wszystkich osób zainteresowanych tradycyjną muzyką ludową skierowana: do działaczy zajmujących się kulturą w różnych ośrodkach i na różnych szczeblach, do nauczycieli promujących idee „małych ojczyzn”
Książka wraz z płytą CD zostały wyróżnione Nagrodą Specjalną 2012 przyznawaną przez miesięcznik audiofila i melomana „Hi-Fi i Muzyka”. Chcielibyśmy Państwu polecić pracę o początkach i drogach rozwoju rosyjskiej muzyki organowej pierwszą polską monografię na ten temat.