kontakt: ul. Deszczowa 19, 20-832 LUBLIN   tel.:516-274-336, 81-746-97-17   marketing@polihymnia.pl poczta@polihymnia.pl   274485

Twój koszyk jest pusty

logowanie | rejestracja

Wyszukiwarka


zaawansowane >>>

Producenci

Menu

- 01. NOWOŚCI WYDAWNICZE (69)
- 02. WYPRZEDAŻ (54)
- 03. ZAPOWIEDZI WYDAWNICZE (0)
- 04. Muzyka (681)
- 05. Literatura religijna (204)
- 06. Literatura piękna (187)
- 07. Historia i biografie (96)
- 08. Nauki spoleczne (54)
- 09. Technika, informatyka (11)
- 10. Zwyczaje, sprawy praktyczne (22)
- 11. Dla dzieci (59)
- 12. Na wesoło (19)
- 13. Słowniki, encyklopedie (15)
- 14. Albumy (15)
- 15. Lubliniana (44)
- 16. "Awangarda Lubelska" (1)
- 17. Wypożyczalnia nut (4)
- 18. Artykuły papiernicze (2)
- 19. Prawo (6)
- 20. Naklejki magnetyczne na samochody (1)
- 21. Monografie naukowe (14)
- 22. Sport (4)
- BUDOWA INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ NA BUDYNKU WYDAWNICTWA MUZYCZNEGO POLIHYMNIA (1)

Pobierz cennik

użytkowników online: 5
zalogowanych: 0

liczba odsłon: 4322545

strona główna:

Robert Stefański Nowe oblicza klarnetu

Robert Stefański <i> Nowe oblicza klarnetu </i>

producent: Polihymnia

brutto: 30.00 zł

netto: 30.00 zł


w magazynie: jest:


brak ocen


sztuk:

Powiadom znajomego

Krzysztof Grzeszczak Soliloquium na klarnet solo (2016)


Soliloquium jest egzemplifikacją muzyczną filozoficznej formy „rozmowy nad samym sobą”. Utwór został tak skomponowany, aby ukazać duże możliwości techniczne i brzmieniowe klarnetu w artystycznej, kompozytorskiej wypowiedzi.


Sławomir Kaczorowski clari-accord na klarnet i akordeon (2017)


Kompozytor buduje tu silne napięcia wyrazowe, szczególnie poprzez dynamikę forte, stringendo i żywiołowe crescenda. W partii klarnetu wykorzystywane są często tryle, kadencje i zróżnicowane rejestry instrumentu. Utwór ma budowę jednoczęściową.


Olga Hans – Sonata na klarnet i fortepian (2017)


Można wyodrębnić w niej trzy części połączone attaca w jedną całość. Środkowa część jest utrzymana w tempie presto z licznymi tremolami i przebigami szesnastkowymi w obydwu partiach. Skrajne części opierają się na eksponowaniu kantylenowej narracji obu instrumentów, dominuje w nich nastrój reflekcji, zadumy i melancholii utrzymany w dyskretnej dynamice.


Robert Stefański – Improwizacja nr 3 na klarnet solo (2014)


Zawarte w nim techniki wykonawcze: frullato, glissando, multifony, mikrotony, tremolo, a także krótkie kantyleny przeplatane popisowymi figuracjami mogą stanowić pożyteczny materiał dydaktyczny dla uczniów szkół muzycznych II stopnia i studentów.


Tomasz Szczepanik – Multi-spectral view of Titan na klarnet i komputer (2012)


Wykorzystuje media elektroniczne i dwie odmiany klarnetu: klarnet B i klarnet basowy. Każdorazowe ich użycie jest w pełni przemyślane i koresponduje z przebiegiem warstwy elektronicznej, w której wykorzystano naturalne dźwięki podmuchów wiatru.


Robert Stefański – klarnet

Witold Holtz – fortepian

Leszek Kołodziejski – akordeon




Wykonawca

Robert Stefański

Ilość płyt

1

Czas całkowity

55:13


Opinie o produkcie

Brak opinii o tym produkcie

Dodaj swoją opinię



Kontakt | Lokalizacja | O firmie | Z historii wyd. | ebooki | Projekty UE | RODO | Procedura wydawnicza | Procedura recenzji

Profesjonalne sklepy internetowe Shoper.pl