kontakt: ul. Deszczowa 19, 20-832 LUBLIN   tel.:516-274-336, 81-746-97-17   marketing@polihymnia.pl poczta@polihymnia.pl   274485

Twój koszyk jest pusty

logowanie | rejestracja

Wyszukiwarka


zaawansowane >>>

Producenci

Menu

- 01. NOWOŚCI WYDAWNICZE (69)
- 02. WYPRZEDAŻ (54)
- 03. ZAPOWIEDZI WYDAWNICZE (0)
- 04. Muzyka (681)
- 05. Literatura religijna (204)
- 06. Literatura piękna (187)
- 07. Historia i biografie (96)
- 08. Nauki spoleczne (54)
- 09. Technika, informatyka (11)
- 10. Zwyczaje, sprawy praktyczne (22)
- 11. Dla dzieci (59)
- 12. Na wesoło (19)
- 13. Słowniki, encyklopedie (15)
- 14. Albumy (15)
- 15. Lubliniana (45)
- 16. "Awangarda Lubelska" (1)
- 17. Wypożyczalnia nut (4)
- 18. Artykuły papiernicze (2)
- 19. Prawo (6)
- 20. Naklejki magnetyczne na samochody (1)
- 21. Monografie naukowe (14)
- 22. Sport (4)
- BUDOWA INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ NA BUDYNKU WYDAWNICTWA MUZYCZNEGO POLIHYMNIA (1)

Pobierz cennik

użytkowników online: 17
zalogowanych: 0

liczba odsłon: 4319285

strona główna:

"Additamenta Musicologica Lublinensia. Rocznik Instytutu Muzykologii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II" 6 - 2010

\

producent: Polihymnia

brutto: 25.00 zł

netto: 25.00 zł


w magazynie: jest:


ocena: 5.50


sztuk:

Powiadom znajomego

Szósty numer rocznika jest jednocześnie pierwszą edycją dwujęzyczną tego rocznika. Poprzez taką formę pisma redakcja pragnie stworzyć większe możliwości wymiany myśli i dorobku naukowego na forum międzynarodowym. Do współpracy zaproszeni zostali autorzy z polskich i zagranicznych ośrodków naukowych. Motto tegorocznego wydania brzmi: Patrimonium musicale Europae.

Szeroka formuła edycji pozwala na ukazanie w bogactwie muzycznych zjawisk różnych miejsc i epok tego, co wspólne, co dziedziczymy w kulturowym spadku muzyki europejskiej.

Artykuły:

Miłosz Aleksandrowicz (KUL), Reguły improwizowanej, religijnej polifonii wokalnej. "Traité du countrepoint simple" (1739) Louis-Joseph Marchanda;

Milosz Aleksandrowicz (KUL), The Rules of the Improvised Vocal Religious Polyphony. Louis-Joseph Marchand's "Traité du Countrepoint Simple" (1739);

ks. Robert Bernagiewicz (KUL), Musica speculativa w sygnaturach antyfon repertuaru rzymsko-frankońskiego;

fr. Robert Bernagiewicz (KUL), Musica speculativa in Signatures of the Roman-Frank Repertory Antiphons;

Bartosz Izbicki (Warszawa), Przejawy dekadencji, curiosa czy świadectwa zapomnianej praktyki wykonawczej? O niezwyczajnych polskich źródłach chorałowych z pierwszej połowy XIX wieku;

Bartosz Izbicki (Warsaw), Symptoms of Decadence, Curiosa or Witnesses of a Forgotten Performance Practice? An Unusal Transmission of Plainchant in Polish Sources from the First Half of the 19 th Century;

Jakub Kubieniec (Uniwersytet Jagielloński), Krakowska tradycja czy tradycje? O krakowskim oficjum w średniowieczu;

Jakub Kubieniec (Jagiellonian University), Cracow Tradition or Traditions? On the Medieval Office in Cracow;

Nausica Morandi (Uniwersytet Padewski), Średniowieczny dramat liturgiczny O"fficium Stellae". Przyczynek do poznania cech charakterystycznych w ujęciu interdyscyplinarnym;

Nausica Morandi (Università degli Studi di Padova), Il dramma liturgico medievale "dell' Officium Stellae": contributo alla conoscenza dei suoi caratteri in un approccio multidisciplinare;

Stefan Műnch (Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej), Armida Dispietata. Przemiany archetypu porzuconej czarodziejki w operze europejskiej;

Stefan Műnch (Maria Curie-Skłodowska University), Armida Dispietata. Transformations of the Abandoned Sorceress Archetype in Eurpean Opera.


Data wydania

2010

Autor

red. ks. Robert Bernagiewicz

Liczba stron

270

Oprawa

miękka

ISBN

ISSN 1895-0493

Format

B5


Galeria produktu:

29.jpg75.jpg127.jpg179.jpg219.jpg251.jpg

Opinie o produkcie

Brak opinii o tym produkcie

Dodaj swoją opinię



Kontakt | Lokalizacja | O firmie | Z historii wyd. | ebooki | Projekty UE | RODO | Procedura wydawnicza | Procedura recenzji

Profesjonalne sklepy internetowe Shoper.pl